GENERAL FORSAMLING 2014

2. Valg af stemmetællere

3. Beretning

4. Regnskab

5. Indkomne forslag a. Bestyrelsen forslår en vedtægtsændring vedr. lokaleleje og den rabat, der gives til medlemmerne. Det endelige forslag bliver offentliggjort på forsamlingshusets hjemmeside senest 1. maj 2014.

6. Valg; på valg: a. Bestyrelsesmedlem Michael Larsen b. Bestyrelsessuppleant Anders Thorvaldsen c. Revisor Laila Petersen d. Revisorsuppleant Ole Jørgensen Øvrige bestyrelsesmedlemmer samt revisor er ikke på valg.

7. Eventuelt

Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være Ole Rathmann (Solrød Byvej 19;  Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.) i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.

Forestående driftsregnskab og status vil blive gennemgået af revisorerne.

Bank og kasse vil blive kontrolleret.